Što je ova usluga?
Ova usluga omogućava održavanje nastave, odnosno prezentacija, predavanja, radionica, seminara i sastanaka putem interneta korištenjem sustava Adobe Connect i eduMeet.
Kome je usluga namijenjena?
Korisnici su studenti, nastavnici i djelatnici ustanova iz sustava znanosti i visokog obrazovanja te ustanove iz sustava znanosti i visokog obrazovanja prema pravilima korištenja.
Kako postati korisnik?
Pristup usluzi Razvoj i održavanje sustava za videokonferencije/webinare dostupan je kroz sustav Merlin ili izravno putem poveznice na sustave Adobe Connect i eduMeet.
Za sva pitanja korisnici se mogu obratiti na adresu @email.
Usluga webinara (virtualnih soba za webinare) dio je aktivnosti Centra za e-učenje Srca.
Ova je usluga uspostavljena za potrebe akademske zajednice, a virtualna soba za webinare može se koristiti za potrebe izvođenja nastave, podrške studentima te znanstveno-istraživački rad na matičnoj ustanovi – visokom učilištu.
Što je webinar?
Webinar (eng. webinar - web based seminar) je prezentacija, predavanje, radionica ili seminar koji se prenosi internetom u realnom vremenu, a uključuje video, audio i tekstnu komunikaciju među sudionicima. Glavna značajka webinara je njihova interaktivnost, odnosno mogućnost davanja, primanja i komentiranja informacije, što omogućava interakciju između predavača i sudionika, koji se nalaze na više različitih fizičkih lokacija.
Usluga webinara, kao jedna od tehnologija e-učenja, uspostavljena je u okviru implementacije e-učenja na Sveučilištu u Zagrebu i nastavnicima i studentima omogućava unaprjeđenje obrazovnoga procesa te postizanje boljih ishoda učenja.
Pomoću webinara korisnik može održati na daljinu:
- predavanja
- prezentacije
- radionice
- konzultacije
- sastanke
- konferencije.
Pravo na otvaranje virtualne sobe za webinar ima nastavno i drugo osoblje u sustavu znanosti i visokoga obrazovanja.
Srce ima dva videokonferencijska sustava za održavanje webinara:
- Adobe Connect (kompleksniji sustav s mogućnošću snimanja predavanja, dijeljenja zaslona, dijeljenja dokumenta i ploče za pisanje, anketiranja sudionika, preuzimanja nadzora nad udaljenim računalom te je namijenjen za duža predavanja gdje su potrebne navedene funkcionalnosti)
- EduMeet (prvenstveno za online predavanja i sastanke, nema mogućnost snimanja, jednostavniji za korištenje).
Oba sustava povezana su sa sustavom Merlin te je korisnicima omogućena prijava pomoću elektroničkog identiteta u sustavu AAI@EduHr.
Ako ne planirate snimati predavanje ili sastanak, svakako preporučujemo da koristite sustav eduMeet.