Djelatnici Srca sudjeluju na 16. godišnjoj međunarodnoj konferenciji International Conference of Education, Research and Innovation iCERi 2023 koja se održava u Sevilli (Španjolska), od 13. do 15. studenog 2023. godine. Tema konferencije je Tranforming Education, Transforming Lives, a na njoj sudjeluje 775 sudionika iz 68 zemalja, a predstavljeno je 268 radova i 240 postera.
Na konferenciji sudjeluju pomoćnica ravnatelja Srca doc. dr. sc. Sandra Kučina Softić i Tea Čičko iz Centra za e-učenje Srca. Srce ove godine ima dva rada na konferenciji. Prvi rad naziva Open online courses and MOOCs for students’ extended learning experience donosi rezultate istraživanja koje je proveo Centar za e-učenje na Erasmus + projektu Time to Become Digital in Law (DiginLaw) na kojem je Srce partner. Jedna od aktivnosti na projektu bila je i razvoj MOOC-ova iz područja prava. Srce je provelo edukaciju i trening nastavnika prava za rad s alatima i tehnologijama e-učenja, definiralo model podrške nastavnicima pri razvoju MOOC-a, a nakon toga provelo kvalitativno istraživanje o iskustvima nastavnika, koji su se većinom tek na projektu prvi puta susreli s MOOC-ovima.
Projekt DiginLaw trajao je dvije godine i uspješno je završio u rujnu 2023. godine. Projekt je koordinirao Pravni fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, a partneri na projektu su uz Srce, Sveučilište u Aberdeenu (Irska) i Sveučilište u Milanu (Italija). Glavni cilj projekta DIGinLaw bio je unaprijediti upotrebu digitalnih tehnologija u visokom obrazovanju u području prava pridonošenjem kvaliteti i unapređenju izvedbe online nastave u području prava u visokom obrazovanju.
Drugi rad koji je predstavljen na konferenciji On-site, Online or Hybrid? From ad hoc solutions to meaningful processes rezultat je suradnje Srca s Filozofskim fakultetom Sveučilišta u Mostaru, a predstavljeni su rezultati ankete koja je provedena među nastavnicima u travnju 2022. godine vezano uz njihova iskustva i stavove o e-učenju nakon iskustva s pandemijom i što smatraju prednostima i izazovima uvođenja e-učenja u nastavu.