Lokacija
online, putem sustava za webinare
U ovom webinaru prikazat će se postupak izmjene pristupa nastavnim ciljevima, nastavnom sadržaju, nastavnim jedinicama te vrednovanju studentskog znanja i vještina koristeći primjer Anatomije, najvećeg (24 ECTS boda) predmeta prve godine integriranog preddiplomskog i poslijediplomskog studija medicine na Medicinskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu. Prikazat će se i mogućnosti sučelja Learning Management System (LMS) u praćenju studentskih aktivnosti i napredovanja kroz predmet . Na primjeru modela obrnute učionice prikazat ćemo upotrebu smislenih i korisnih nastavnih aktivnosti u službi poticanja aktivnog učenja i dosizanja ishoda učenja. Na kraju će se prikazati analiza provedenog vrednovanja koja će, kao i promišljeni pristup konstruktivnom poravnanju, biti dijelom budućih reakreditacijskih postupaka ustanova u visokom obrazovanju. Nakon izlaganja slijedi dio za raspravu.
Predavači
doc. dr. sc. Ivan Banovac i prof. dr. sc. Vedran Katavić, Medicinski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
Za sudjelovanje na webinaru potrebno je poznavanje primjena ishoda učenja u nastavi, a webinar je namijenjen visokoškolskim nastavnicima i svima koji se bave obrazovanjem.
Snimka webinara bit će dostupna na web stranicama Centra za e-učenje Srca.
Webinar možete pratiti putem sustava za webinare i na YouTube kanalu.