Srce održalo radionicu za usavršavanje nastavnika u primjeni digitalnih tehnologija u nastavi
Srce je u utorak, 5. studenoga 2024. za nastavnike Sveučilišta u Puli održalo radionicu pod nazivom „ABC radionica dizajna nastave“.
Srce je u utorak, 5. studenoga 2024. za nastavnike Sveučilišta u Puli održalo radionicu pod nazivom „ABC radionica dizajna nastave“.
Webinar Srca „Novosti u sustavu Merlin za novu akademsku godinu" održan je 25. rujna 2024. godine. I ove su godine sudionici pokazali veliki interes - webinaru je prisustvovalo više od 180 sudionika, uglavnom nastavnika iz sustava visokog obrazovanja.
Na početku svake akademske godine sustav Merlin stručnjaci Srca nadograđuju i pripremaju za novu akademsku godinu, kako bi korisnicima pružili siguran i pouzdan sustav za izvođenje nastave u virtualnom okruženju.
Centar za e-učenje Srca aktivno surađuje i osigurava kvalitetnu podršku nastavnicima, studentima i visokoškolskim ustanovama u pripremi i provedbi nastave uz primjenu digitalnih tehnologija i sukladno potrebama digitalnog doba.
Stručnjaci Srca razvili su i pustili u produkciju novu inačicu aplikacije Katalog e-kolegija ustanova u sustavu visokog obrazovanja RH koja sadrži pregled više od 200 000 e-kolegija koji se izvode na više od 60 visokih učilišta, a održava ih više od 20 000 nastavnika. Nova inačica temelji se na modernim web tehnologijama, ima moderan i responzivan dizajn, omogućava detaljnu statistiku i izradu izvještaja što omogućava praćenje tijeka implementacije e-učenja na visokim učilištima.
Na konferenciji Digitalna transformacija i budućnost obrazovanja u organizaciji Sveučilišta Algebra pomoćnica ravnatelja Srca doc. dr. sc. Sandra Kučina Softić održala je pozvano predavanje.
Srce je sudjelovalo na Danu e-učenja Kineziološkog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu koji se održao u utorak, 6. veljače 2024. godine.
Centar za e-učenje Srca pripremio je novi online tečaj „Vrednovanje studentskih postignuća u online okruženju“ kako bi pomogao nastavnicima da što lakše i kvalitetnije definiraju aktivnosti u online okruženju kojima će vrednovati studentska postignuća odnosno realizaciju definiranih ishoda učenja u online okruženju.
Od početka ove akademske godine na sustavu za e-učenje Merlin otvoreno je više od 30.000 e-kolegija koje izvodi 11.091 nastavnika za više od 90.500 studenata.
Centar za e-učenje pripremio je online tečaj za samostalno učenje „Implementacija i vrednovanje ishoda učenja u sustavu Moodle“.